Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn.

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste täältä.


 Kampaamotukku Palmikko Oy:n yleiset myynti- ja toimitusehdot

1. Soveltamisala
Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan Kampaamotukku Palmikko Oy:n (jäljempänä myyjä) ja sen asiakkaiden (jäljempänä ostaja) väliseen kaupankäyntiin, elleivät osapuolet toisin ole kirjallisesti sopineet. Molemmat osapuolet sitoutuvat noudattamaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia ehtoja.

Asiakkaina voivat olla hius- ja kauneusalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja yhdistykset,  joilla on voimassa oleva y-tunnus, sekä hius- ja kauneudenhoitoalan opiskelijat ja työntekijät. Asiakkaan perustiedot rekisteröidään myyjän asiakasrekisteriin. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisille.

Nämä myynti- ja toimitusehdot korvaavat kaikki aikaisemmat myynti- ja toimitusehdot.

2. Myyjän velvollisuudet
Toimitusaika
Ennen klo 13 tehdyt tilaukset jätetään saman päivän aikana kuljetettavaksi, mikäli varastotilanteemme sen sallii.

Posti Express - Jakopaketti liikkeeseen

Posti lupaa, että tilaus on perillä asiakkaalla seuraavan työpäivän aikana, klo.8-16 välillä niillä alueilla, joilla tämä Postin palvelu on mahdollinen. Posti ei tavoita koko Suomea yhdessä työpäivässä, Postin toimiaikakyselystä voit tarkistaa oman alueesi tavoitettavuuden. 
Mikäli asiakasta ei tavoiteta paikalta liikkeestä,  tilaus toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen, josta se on noudettavissa  7 päivän ajan. Tuolloin saat ilmoituksen tekstiviestitse ja sähköpostitse kun pakettisi on noudettavissa. Toimitusmuoto EI sisällä soittoa ennen jakelua eikä jakoajan sopimista (jakoaika, ovikoodi).

Postipaketti - Nouto Postista tai Postin Pakettiautomaatista.
Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postiin, Postin noutopisteelle (Prismat, K-marketit, R-kioskit) tai Postin Pakettiautomaattiin. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Toimitusaika 1-3 arkipäivää.

Matkahuolto Lähellä-paketti. Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä.
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen, Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit), tai Matkahuollon Pakettiautomaattiin. Toimitusaika 1-3 arkipäivää.

Nouto myymälästä
Tilauksesi on noudettavissa myymälästämme kun olet saanut sähköpostin että tilauksesi on toimitettu. Pyrimme keräämään tilauksesi noudettavaksi mahdollisimman nopeasti siitä kun olemme saaneet tilauksesi.

Toimituskulut
Postin Express -kuljetus toimitetaan rahtivapaasti tilauksen arvon ylittäessä 200€ (alv. 0%), muutoin toimitushinta on 9,90€ (alv. 0%).

Postin Postipaketti toimitetaan rahtivapaasti tilauksen arvon ylittäessä 150€ (alv. 0%), muutoin toimitushinta 6,70€ (alv. 0%). 

Matkahuollon Lähellä-paketti toimitetaan rahtivapaasti tilauksen arvon ylittäessä 150€ (alv. 0%), muutoin toimitushinta on 6,70€ (alv. 0%)

Nouto myymälästä 0€

Kalusteiden ja tilaa vievien tuotteiden rahtikulut veloitetaan todellisten rahtikulujen mukaisesti.

Jälkitoimitukset ilman toimituskuluja.

Vaaranvastuun siirtyminen
Vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun tavara sopimuksen mukaisesti luovutetaan ostajalle tai itsenäisen rahdinkuljettajan kuljetettavaksi, jollei toimituslausekkeesta muuta johdu. Ellei tavaraa luovuteta oikeaan aikaan ja tämä johtuu ostajasta tai ostajan puolelta olevasta seikasta, vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun myyjä on tehnyt sen mitä häneltä sopimuksen mukaan edellytetään luovutuksen mahdollistamiseksi.

Takuu
Myydylle tavaralle on voimassa valmistajan ehtojen mukainen takuu, ellei toisin sovita. Takuuasioissa otettava aina yhteyttä myyjään ja esitettävä takuutodistus sekä ostokuitti.

Välilliset vahingot
Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan viivästyksestä tai toimituksen virheellisyydestä ostajalle aiheutuneita välillisiä vahinkoja kuten tuotantotappiota, saamatta jäänyttä voittoa tai muuta taloudellista seurannaisvahinkoa.

Tilauksen toimitus
Jos tilattua tuotetta on tulossa vasta varastoon lähtee tilaus vasta kun tilauksen puuttuvat tuotteet ovat saapuneet varastoon.

3. Ostajan velvollisuudet
Hinnat
Ellei muuta ole kirjallisesti sovittu, kaikki myyjän ilmoittamat hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%. Myyjä pidättää itsellään oikeuden ilmoittamiensa hintojen muutokseen, mikäli ne aiheutuvat myyjästä riippumattomista syistä.

Maksutavat

Paytrail

Pankkimaksut

Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Nordea, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

MobilePay

Mobiilimaksutapa MobilePay on sovelluksessa toimiva palvelu, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Tarkemmat ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. MobilePayn ehdot

Pivo

Mobiilimaksutapa Pivo on sovelluksessa toimiva palvelu, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon ehdot

Siirto

Siirto-maksujärjestelmä mahdollistaa maksut helposti kännykällä, luotettavasti tunnistetun puhelinnumeron välityksellä.

Pankit ja muut maksupalveluntarjoajat tuovat asiakkaitten saataville erilaisia Siirto-maksujärjestelmää hyödyntäviä sovelluksia, jotka tekevät maksamisesta helpompaa. Voit esimerkiksi lähettää haluamasi rahasumman toiselle henkilölle (joka on rekisteröitynyt Siirto-käyttäjäksi) valitsemalla hänen yhteystietonsa puhelimesta omassa sovelluksessasi. Lisää summa ja hyväksy Siirto. Maksu näkyy maksunsaajan sovelluksessa välittömästi, vaikka hän käyttäisi eri pankkia ja eri sovellusta. 

Lisää tietoa ja tarkemmat ehdot tarjolla Siirto -maksujärjestelmän sivuilla

Apple Pay

Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Applen sivuilla. Apple Payn käyttöehdot

Laskut ja osamaksut

Walley Lasku/osamaksu

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Kampaamotukku Palmikon vrkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (ensimmäisellä laskulla 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty Kampaamotukku Palmikon verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,6 %, luottokustannusten yhteismäärä 403 €, maksettava kokonaismäärä 1 403 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: cdn.walleypay.com

Jousto Lasku/osamaksu

Kuka voi maksaa Joustolla?

Suomessa asuvat 20-75 –vuotiaat, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa hyvin. Tunnistautumista varten tarvitset vakituisen kotisoitteen ja suomalaisen henkilötunnuksen. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teemme asiakkaan tunnistautumisen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Jouston asiakkaan tulee olla asunut Suomessa 2 vuotta.

Kuinka paljon Joustoa saa?

Voit maksaa Joustolla 20–3000 euron ostoksia.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko.

Näin maksaminen Joustolla etenee

  1. Valitse verkkokaupan kassalla maksutavaksi Jousto
  2. Uudet asiakkaat tunnistautuvat pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Palaavat asiakkaat voivat halutessaan tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän vahvistuskoodin avulla, ilman käyttäjätunnusta tai salasanaa.
  3. Täydennä asiakastietosi
  4. Hyväksy ostos ja Jouston ehdot
  5. Tilaus on valmis ja välitetään verkkokaupalle välittömästi
  6. Tuote toimitetaan valitsemaasi osoitteeseen verkkokaupan toimesta
  7. Saat laskun Joustolta sähköpostiisi tai halutessasi postitse kotiin
  8. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa

Lisätietoja Joustosta löydät osoitteesta: www.jousto.com


Maksupalveluntarjoaja

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Klarna Maksa myöhemmin
Kun Yrittäjänä valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tilauksen lähettämisestä. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Veloitamme laskutusmaksun 0€. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5€:n muistutusmaksun sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuilla, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/ EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Klarnan maksutavat eivät ole opiskelijoille ja työntekijöille saatavilla.

Palmikon Lasku 14pv. Laskutuslisä 3€
Yritysasiakas voi ostaa tuotteet laskulla, jos ostosten loppusumma ylittää 100€+alv. Laskun loppusummaan lisätään laskutuslisä 3€+alv. Asiakkaan luottotiedot tarkastetaan Asiakastieto.fi-palvelusta ja mikäli asiakkaalla on maksuhäiriömerkintöjä, Palmikko pidättää itsellään oikeuden olla myöntämättä laskua. Laskutusmahdollisuus avataan ensimmäisen tilauksen jälkeen. Lasku lähetetään asiakkaan tiedoissaan ilmoittamaan sähköpostiin. Maksuaika on 14 vrk. Maksamattomien laskujen maksumuistutuksista perimme käsittelykuluina 10€+alv. per muistutus.

Finvoice eli verkkolasku

Voimme toimittaa laskusi suoraan sinulle suoraan verkkopankkiisi tai laskutusohjelmaasi. Verkkolaskujen vastaanottaminen edellyttää, että yrityksesi taloushallinto-ohjelma tukee verkkolaskutusta, ja että verkkolaskutussopimus on solmittu operaattorin ja pankin kanssa.

Lähetäthän meille verkkolaskusta varten laskutusohjeesi tai verkkolaskutusosoitteesi osoitteeseen asiakaspalvelu@palmikko.fi

Laskutusohjeessa tulee mainita;
- Verkkolaskuosoite/OVT-tunnus
- Verkkolaskuoperaattori
- Operaattorin välitystunnus
- Toimitetaanko muistutuslaskusi sinulle suoraan verkkolaskuna vai erikseen paperisena?

Emme myönnä laskua opiskelijoille ja työntekijöille ilman Y-tunnusta.

Lahjakortilla maksettaessa
Koodi ja lahjakortti ovat kertakäyttöisiä eikä lahjakorttia voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortin voi käyttää ainoastaan todistettavasti kampaamo- tai kauneudenhoitoalan oppilas tai ammattilainen. Asiakkaan on varauduttava todistamaan oikeutensa Kampaamotukku Palmikko Oy:ssä  asioimiseen. Lahjakortilla ei voi maksaa verkkokaupassa toimituskuluja.

Reklamaatio ja virheen korjaaminen
Ostajalla on velvollisuus tarkastaa tuotteen kunto ja oikeellisuus tuotteen vastaanottamisen yhteydessä tai ensi tilassa sen jälkeen. Kaikki tuotteisiin liittyvät huomautukset on esitettävä myyjälle välittömästi puutteen tai virheen tultua ostajan tietoon. Avatuilla tuotteilla / pakkauksilla ei ole palautusoikeutta. Toimitus katsotaan hyväksytysti vastaanotetuksi, ellei siitä ole huomautettu neljäntoista (14) päivän kuluessa toimituspäivästä.

Myyjällä on oikeus ensisijaisesti joko korjata virhe tai toimittaa uusi tavara. Ostajalla ei ole oikeutta vaatia toimitusta, jos olosuhteissa on tapahtunut sellainen muutos, joka olennaisesti muuttaa alkuperäisesti sovittujen suoritusvelvollisuuksien suhdetta.

Ostajan tulee palauttaa virheelliseksi tai vääräksi havaitsemansa tuote alkuperäisessä ja myyntikuntoisessa pakkauksessaan myyjän antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen mahdollisen virheen toteamiseksi joko itse tai antaa tuotteen tarkistamisen tuotteen valmistajan tehtäväksi. Vioittuneen jälleenmyyntituotteiden kohdalla tulee mukaan aina liittää ostokuitti tai sen kopio.

Palautus- ja vaihto-oikeus
Tuotteen mahdollisesta palautuksesta on sovittava aina tapauskohtaisesti myyjän kanssa, joka antaa ostajalle palautusohjeet.

Varastoitavilla verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on neljäntoista (14) päivän palautus- ja vaihto-oikeus. 14 päivän palautusoikeus alkaa siitä päivästä lukien, kun asiakas fyysisesti vastaanottaa tuotteen. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, vahingoittumattomia alkuperäispakkauksissaan ja sisältää kaikki niihin liittyvät osat. Ostaja vastaa aina palautuskuluista.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys ei ole palautus. Veloitamme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan.

4. Erimielisyyksien ratkaiseminen
Myyjän ja ostajan väliseen sopimukseen liittyvät erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin. Ellei toisin ole sovittu eikä neuvotteluissa päästä sovintoon, riidat ratkaistaan Pirkanmaan käräjäoikeudessa.

5. Yhteystiedot
Kampaamotukku Palmikko Oy
Ahlmanintie 59
33800 Tampere
puh. 010 219 4888
asiakaspalvelu@palmikko.fi

Loading...